''Arbetar'' för studiebidraget

Hej, alla trogna läsare som följer min blogg trots att jag är lite frånvarande just nu! :) Ni är guld värda! Att jag får höra att min blogg är bra och att se i statistiken att ni fortfarande följer mig gör att det känns helt klart värt att fortsätta med bloggandet! :)

Dagen har varit bra. Jag har varit på praktiken, som vanligt. Det ska jag inte berätta så mycket mer om, hände inget speciellt idag så..
Åkte med Sandra hem. Skönt att slippa gå. Cykeln krånglade ju i morses, så mamma skjutsade mig till jobbet/praktiken. Vet faktiskt inte om jag ska kalla det jobb? Jag jobbar ju, men pengar tjänar jag inte - ja, det skulle vara studiebidraget då. För jag ''arbetar'' ju för att få studiebidraget. Skulle jag inte gå på praktik och inte gå i skolan så skulle jag ej få studiebidraget.. Hm.

Vid fem träffade jag Emma och vi lånade danssalen i en och en halv timme, jättetrevligt! :) Vi ses ju inte alls ofta, så vi hade lite att prata om.. I dansväg så blev det mest uppvärmning och stretch, men speciellt stretch kan man inte få för mycket av!
När Emma skulle hem åkte jag och tränade lite. Sprang, gymmade och stretchade även där. Och så bokade jag mig på lite pass i veckan. Jag är taggad så passar på att boka mig på pass då jag har ångan uppe! Brukar försöka att boka mig på så många pass som möjligt, för då känns det riktigt dumt (och så känner jag mig lat) om jag avbokar..

Nu är jag hemma. Har lite disk att ta hand om, sen ska jag väl försöka sova tidigare ikväll än igår.. Men jag har fortfarande svårt att somna, så ovasett om jag lägger mig tidigt eller senare så somnar jag inte förrän vid 23tiden.

Imorgon har jag praktik och träning och hela kalaset tar hela dagen, så jag lär nog inte ha mycket tid här! Skriver kanske en rad om det händer något speciellt, annars hörs vi på torsdag! :)

Postat av: Anonym

sv. hmm, bra fråga, haha :) men vi kryper under och över häckar och lite sånt där, och jag är typ ovigast i stna nästan, haha men jag är inte så vig iaf :)

2009-01-27 @ 21:35:54
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: victoria

jaha okej, är det tävlingsdans och så, eller äre bara gruppdans typ? :)



jag tränar handboll och fotboll! :) ska börja på gym och simma snart igen:) hehehe!

2009-01-27 @ 21:38:02
URL: http://missvictorias.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin