Dagens I-landsproblem

Varför ska det jämt bli så? Så fort man åker bort, om bara någon/några dagar, så får man fullt upp så fort man kommer hem och slår på datorn. Nu när jag kom hem hade säkert 50 personer uppdaterat med i genomsnitt 5 bilder var på bilddagboken, jag hade 16 nya händelser på Facebook och en vänförfrågan. Jag har 120 olästa inlägg på bloglovin' och så hade jag ca 30 kommentarer på bloggen! Och just det, 19 olästa mejl också (fast de flesta var ju från Facebook om att saker hade hänt där, men ändå).
Ja, nu har jag snart plöjt igenom allting, och det är ju aldrig något MÅSTE så med internet. Men jag känner pressen, så fort jag inte tittar på alla bilder, läser alla mejl eller gör det jag ''ska''. Kanske fler som tänker så?
Men hinner jag inte så gör jag inte det, och det är ju inget som händer om jag väntar med mejlen!

Någon som känner igen sig?

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin