Helt slut i hela kroppen

Jag är HELT slut i var enda del av kroppen! Sitter som en hösäck gör jag med, men jag har fått ganska ont i ryggen av alla tunga lådor som jag lyfter, men jag frågade efter lättare saker idag. :) Det tunga kan ju killarna få ta! Eller, starka personer över huvud taget!

Jag kom inte iväg till gymmet idag som jag hade planer på, men tre promenader på 30 minuter vardera har det blivit, och det är ju inte fy skam! :)
Har två pass bokade i veckan, men annars tror jag inte jag orkar med så mycket gym.. Mina arbetsdagar är ju som lättare pass måste jag säga - jag lyfter och drar och springer runt och klättrar!

Kvällsmaten blev keso och fruktsallad på banan, apelsin och äpple! Fy vad mätt man blir på tre frukter! Fast det var väl inte mycket energi i min mat precis, men jag åt på jobbet så! :)

Nu kommer snart några hit och ska kolla på hur vi bor, vi ska ju flytta så några ska ju in här..
När dom har gått ska jag se bänka mig framför trean och se på 2½ män, SATC och Top Model!

Postat av: johanna

de är bara bra.

hur är de själv?:)

2009-01-20 @ 18:33:48
URL: http://johannaschiller.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin