Mormors 70årsfest

Nu har jag äntligen fixat klart med bilderna, så här kommer en del av dom jag tog. Ska fixa med dom som morfar tog senare, nu behöver jag snart något i magen.
Men in med bilderna först! :)






Jag, Tove, Jorunn och Oscar - festfina!










Gillade den spegeln! Kanske inget som skulle passa på väggen hemma, men riktigt läcker var den!


Det ordnades fiskdamm åt barnen, inkl. oss lite större! Kul! :)
De vuxna fick trisslotter till fikat sen istället.

Mormor är allt bra rolig som ska ge bort saker till alla på sin födelsedag, men som hon sa - det är ju roligare att ge. Men självklart fick mormor presenter hon med!


Jag, Jorunn och Oscar gick ut en sväng för att röra på benen lite.


Bara några sekunder efter att den här bilden togs så trillade Oscar ner i anddammen, men som tur var bottnade han och Jorunn var snabbt fram och drog upp honom. Jag bar honom upp till Kurorten där festen hölls och vi fixade snabbt fram torra kläder, så det gick bra alltihop.
Och idag (dagen efter) så gick han på isen och var inte alls skraj för att trilla ner igen. Ja, bättre det än att bli rädd för vatten!

Det var en otroligt bra, rolig, mysig - ja, allt man kan komma på - fest! Kul att få träffa släkten, för det händer så sällan! :)
Så tack alla som var med och gjorde mormors fest lyckad!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin