När tid ges

Men åh, jag kom på en sak till jag ska göra idag, när jag får tid över.. Se klart Pirates-filmen jag inte såg klart igårkväll! :)



Är det så för er också, att när ni fastnar för vissa filmer så kan ni se dom om och om igen utan att tröttna?

Jag kanske var en pirat eller en häxa i ett tidigare liv.. Jag är ju som förälskad i både Pirates of the Caribbean och Harry Potter!

Postat av: Julia

Haha jo, dom filmerna äger! Jag och en kompis försökte ha ett maraton med HPfilmerna senast förra veckan dock, men det gick inte så bra dock, vi somnade efter två. Men men, det är tanken som räknas!

2009-01-08 @ 21:08:34
URL: http://enjulia.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin