Nyårsmusik!

Jag har sett något smart, när folk ''märker'' sina bilder med sitt bloggnamn så man ser vem som äger bilderna. Jag tänkte göra det med festbilderna, men det är ett par bilder.. Och nu tänker jag bara på mina. Jag har bilder på mejlen från morfar också. Puh! Jag har att göra ett tag.

Tänkte lägga in några av låtarna vi spelade på nyår, och hos Frida i söndags.
Det är kanske inte musik man lyssnar på dagligen, men på fest passar låtarna bra!




Den här låten hörde nog både jag och Frida för första gången på nyår. Bra partymusik!

Även SMK (Slagsmålsklubben) spelade vi någon låt av på förfesten på nyår. Låtarna är bra i början, men man tröttnar lätt på dom och man kan inte köra för många SMK's i rad! Men dom är dansvänliga! :) (Om man kan dansa snabbt!)

Postat av: Anonym

sv. jaa :) men händer ikväll då? :)

2009-01-06 @ 18:12:09
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Maria

jotack, sommar vill alllaaa ha :( vill inte vara en blekfis längre :(

2009-01-06 @ 18:41:52
URL: http://maarlan.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin