SVAR

Jag måste först tacka alla som har deltagit och ställt frågor! Det här lär jag göra om fler gånger! :)
Den fråga jag fick flest av var vilka mina favoritbloggar är, eller vilka bloggar jag läser..
Ja, här kommer i alla fall svaren! :)

Vilka bloggar läser du?
Oj! Jag läser rätt många bloggar.. Säkert 20 stycken (om inte fler!) så ofta jag kan! :)
Har ni tips på bloggar ni läser och tycker är bra - säg till! Bra läsning kan man inte få för mycket av!

Vilka bloggar läser du DAGLIGEN?
Av dom mer kända är det Blondinbellas, Kissies, Kenzas och Stina-Lees. Säkert 10-20 bloggar dagligen.

Har du några husdjur?
Ja, jag har ett husdjur och det är vår hund - fast jag ser henne mer som en medlem i familjen är ett husdjur. Husdjur för mig är när jag som liten hade marsvin, hamstrar och råttor.

Har du pojkvän?

Nej, jag har ju inte det, men jag lever ändå och njuter av att inte ha någon! :) Men visst är det mysigt när man väl har en!

Favoritbloggar? Och varför?

Absoluta favoriter är Blondinbellas, Kenzas och Jeannys!

Vilken är din favoritsmak när det gäller B&J?
(B&J är glass - för er som inte vet.)
Jag har faktiskt aldrig smakat på någon B&Jglass, men jag skulle gärna prova! Tycker dock dom är lite för dyra..

Har du haft någon allvarligare skada?
Nej! Jag har aldrig varit riktigt, riktigt sjuk och jag har aldrig brutit något ben i hela kroppen - jag har inte ens stukat ett finger!
Dock har jag sträckt mig x antal gånger, men sånt läker ju rätt snabbt.
Just nu är det bara hålfoten som krånglar, för där har jag lyckats sträcka mig så går jag längre sträckor i fel skor så gör det svinont, som om senorna drar ihop sig! Men svar på frågan blir NEJ, jag har aldrig haft någon allvarligare skada. (Tack för det!)

Vad fick dig att börja blogga?
Oj, det var nog för att min kompis och ''kusin'' Amanda bloggade. Hon hjälpte mig starta min första blogg i juli 2007, men den la jag ner i februari förra året då jag startade den här! Och blogg ett var även lösenskyddad, så bara jag kom åt den, och några få kompisar. Det var en blogg där jag mest skrev av mig - här är jag mer öppen på sättet att jag skriver till er - men jag var mycket mer privat i den första bloggen.

Har du några saker du vill göra i livet? Alltså, som du absolut inte får missa innan du dör.
Jag vill klara tre år på gymnasiet utan avbrott och få ta studenten, jag vill gå på en danshögskola, ta körkort, åka tillbaka till Madeira och lata mig..
Att säga bestiga något högt berg eller besöka alla huvudstäder värda att besöka vore ju häftigt, men det säger jag inte för det vet jag inte om jag kommer göra, någonsin. Bättre att sätta upp rimliga mål, sen får resten bli överraskningar! :)

Favoritfrukt?

Kiwi och juläpplen.

Vilket är ditt favoritland av de du varit i?

Madeira, en ö i Atlanten som tillhör Portugal. Underbar ö! Inga stränder, men en otroligt vacker ö. Det finns mycket att se och på vintern blommar det mycket! Det finns en botanisk trädgård, världens näst högsta havsklippa och levador. En väldigt unik ö skulle jag vilja säga. Alla semestrar måste inte gå till stränder eller uteliv - en lugn ö med mycket sol och vacker natur är underbart på sitt sätt! :)

Vilka är dina favoritaffärer?

H&M är en stor favorit! Bra baskläder. Gillar även Gina Tricot och så är Vero Moda en favorit - när det gäller jeans!

Vad gör du om 10 år?

Oj.. Om 10 år har jag förhoppningsvis bra boende, bra ekonomi och jobb, utbildning såklart och kanske en familj? Jag ser i alla fall inte någon kändis-Lovisa i en lyxlägenhet på Manhattan.. Tack för det!

Vad ska man göra om man inte kommer på någon bra fråga?
Bara fråga på - vad som helst! Känner jag att jag inte vill svara på frågan, så gör jag ju bara inte det.. :) Fråga om min skostorlek, hur många hårfärger jag har haft, om det finns någon maträtt jag absolut inte äter eller min favoritmat! Hur många gånger jag har flyttat och hur många husdjur jag har haft.. :)

Hoppas ni fick veta det ni ville!

Postat av: Bea

Härliga frågor du fått :D

- håller med om att B&J är sjukt DYR men jag kan tipsa om att testa den en gång när du har lite cash över du kommer älska den =)

2009-01-19 @ 18:28:31
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Min favoritfrukt är också Kiwi :D

2009-01-19 @ 19:26:57
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: kul det :D hade med en för ett tag sedan var rätt skoj faktiskt ::D

- Gjort idag då?

2009-01-19 @ 20:11:00
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: Håller med :)



- Idag har jag shoppat lite, se vad ja köpt i 2 inlägg under detta du kommenterade nyss. Sen så har ja inte gjort så mycket mer faktiskt :)

kram

2009-01-19 @ 20:16:14
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: FEBB

Åh va kul att få leta lite om dig! :)

2009-01-19 @ 20:47:54
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Kalle

funderar på om jag skulle våga mig på sånt här med, hade tänkt att aldrig göra massa frågor för man får så konstiga såna hah, men nu så.. kanske!

2009-01-19 @ 21:31:55
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Okej.

2009-01-19 @ 21:53:51
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: victoria

hehe, jo skulle kunna tänka mig det :)

vad jobbar du med? :)

2009-01-19 @ 21:55:34
URL: http://missvictorias.blogg.se/
Postat av: Emma

jaha va synd :/



ahh joo ja hörde om vero moda, så ska kolla där imorrn t'nkte ja :)

2009-01-19 @ 21:56:24
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Lexie

åh, jag tycker också du ska smaka B&J, sååå gott :D

2009-01-20 @ 17:45:04
URL: http://musicofc.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin