Tid för film

Då har man hört av sig till skolan, och ett papper ska jag antagligen hämta ut i eftermiddag, men det var inget jag behövde skriva på.. Fick prata med Carina för Inge fanns inte på plats. Jaja, det spelar ju ingen roll.
Mitt nästa mål för dagen är att höra av mig till förskoleklassen och fråga ifall de kan skriva ett omdöme om mig, för det fanns inga speciella lappar man skrev sånt på.

Något som kanske intresserar er läsare mer är att jag har skickat iväg ett mejl till Gratisbio angående H&M.. Förstår ju om ingen av er vet varför H&M ej finns med på deras sida, men jag vill veta om de bara inte tänkt på H&M eller om H&M har tackat nej.. Så nu hoppas jag på svar. Då kommer jag ha en sak mindre i huvudet.. Man kan ju välja att bara sluta tänka på saker och ting, men ibland naglar sig saker fast, som detta med H&M!

Jaha, nu kanske man ska se på film då.. Jag har ju inte mycket mer jag kan göra just nu ändå.. Vad skönt, haha! :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin