Tjockisdag

Hej!

Två dagar sent har jag pizzadag. Det pratades det om på p3 den första januari, att det var bakis- och pizzadagen. Äh, spela roll när man äter pizza? Mamma bjöd i alla fall mig och Jorunn på pizza idag, riktigt gott. Det blir gott när man äter det så sällan. Var säkert fem-sex veckor sen jag åt pizza senast, då var det med Louise minns jag, då jag sov hos henne.
Har även tryckt i mig en påse med surt och choklad, så nu är jag lagom mätt. Känner hur magen sväller, haha, usch! Ska ta mig ett bad hade jag tänkt och dricka massor av vatten för jag känner mig tung i huvudet..

Har varit en sväng på stan idag, och förutom pizzalunchen och godiset så har jag köpt en present till _____ som jag ska överlämna senare idag. Vad det är och vem som ska få presenten får ni veta senare! :)

Nej, nu ska jag bada och slappna av en stund.
Jag lyckas alltid slappna av så pass mycket att jag precis är på väg att somna.. Men somnar man så lär man ju vakna om man sjunker ner, fast det är nog riktigt obehagligt. Nej, jag ska inte somna, bara nästan!

Har ni somnat i badkaret någon gång?

Postat av: ANGELICA

sv: åh okaj :) fan så msyigt!

nej jag var ute och småshoppade med en kompis hela dagen :p mysigt det med.

2009-01-03 @ 18:05:09
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, jag har somnat i min farmors jacuzzi (eller hur det nu stavas?) det var lagom kul :P jag vaknade när jag hamnade under vatten ;)

<3

2009-01-03 @ 19:04:52
URL: http://amandusss.blogg.se/
Postat av: VON SCHROWE

hur var nyår? :D

2009-01-03 @ 19:18:32
URL: http://denisevs.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin