Två ansiktsmasker räcker åt tre



Just nu har både jag, syrran och mamma ansiktsmask här hemma. Hur skönt som helst! Apotekets egna tror jag det var? Den är i alla fall jätteskön, stelnar inte vilket jag avskyr när masker gör så det är ett plus bara där, och så luktar den otroligt gott.. Och så känns det att den funkar, så den ska jag köra på i fortsättningen!

Nej, nu ska jag ta bort nagellacket, ska ju jobba imorgon. En fördel med att bara vara på inringning är att jag kommer kunna ha nagellack oftare nu. Dock kommer jag få ta bort det snabbt innan jobbet, när de ringer, eller så får jag jobba med handskar, men det känns inte lika viktigt att hålla mig borta från nagellacket när jag faktiskt inte vet när jag ska jobba nästa gång!

Och så blev detta inlägget mycket längre än jag hade tänkt mig..

Postat av: Anonym

Igår hade jag besöks rekord i min lilla blogg, jag vet inte riktigt vad du anser som mycket eller lite. För intresse skull undrar jag hur många besökare du har dagligen på din blogg :)?

KRAM

2009-01-07 @ 21:21:47
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. vi var på yesman :) vilken film såg du? det är så segt när ens cykel blir stulen, hoppas du hittar den!

jag har varit med älsklingen och tränat bara :)

2009-01-07 @ 21:33:36
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Sofie

vad heter den? tänkte köpa ansiktsmask imorgon hade jag tänkt :)

2009-01-07 @ 21:50:35
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin