Dagen i ord

Veronica kom till mig lite innan två, vi satt och snackade ett tag innan vi styrde mot stan, åkes och blomsterhörnan. Sen mot holmen för att fira studenter!
Det var härligt stämning på holmen trots vädret. Det tog ett tag att hitta alla som skulle ha mina rosor och Veronica hade några att hänga på hon med, men vi hittade alla till slut. Jag gav rosor till Emil, Mattias, Olle, Louise, Linnea och Jonathan :) Grattis till er och till alla andra!

Trots regnet var alla studenter och utkastare på så himla bra humör, alla var glada, tjoade och allt, så himla härligt att se! Det går nog inte att fatta hur jävla härligt det är att ta studenten förrän man själv står där, så nu tjejer får vi göra de här två åren vi har kvar till två förbaskat roliga år för tiden går fortare när man har roligt och roligt ska vi ha och fort ska det gå och mycket ska hinnas med, men oj vad vi ska njuta! Ett år kvar med mycket fester och annat skoj, sen utkastare nästa år och året efter det är det vår tur! 2011 it is! Idag var inte sista gången vi sa att vi längtar!

Bilderna jag tog är på g, la precis in dom :)


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin