Disa fyller 4 år

Kom precis in, har varit ute en stund i värmen med mamma, ätit glass och gått runt och pratat. Puh! Man svettas bara man sitter i solen.. Fast det är härligt med en sån värmebölja också, så avundas man inte dom som åker utomlands. Men lite regn behövs nog snart, gräset är brunt!

Har varit på sjukgymnastik idag och fått veta att jag får börja träna igen, men jag ska ta det lugnt. Det var allt jag behövde höra, är överlycklig! Hösten är räddad! Även de grå sommardagarna.

I eftermiddag ska vi till familjen som tog hand om Disa då vi var utomlands, de har nämligen hand om henne nu också och de ska faktiskt FÅ henne av oss! Vi fick ju Disa för ett år sen av en familj vi känner som skulle till Thailand i tre år, men vi hinner inte med Disa nu så mycket som hon skulle behöva - men det gör den här familjen, så därför ska vi överlämna alla papper på Disa, försäkringar osv på Disas födelsedag som vi ska fira idag - hon fyller 4 år! Så det ska bli kul, och bikinin ska med! I den här värmen får vi nog umgås i vattnet..

Så, OM det blir någon med uppdatering idag så blir det sent, annars är jag tillbaka imorgon :)

Postat av: Sabine - Ab imo pectore

galet varmt ute!

2009-06-30 @ 14:06:05
URL: http://enibas.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin