Hos Dennis

Godmorgon!

När vaknade ni idag? Jag gick upp halv nio och åt frukost med Dennis och han var så mysig i morses, gjorde i ordning frukosten, kokade ägg och kaffe och sen fick jag höra tusen gånger om hur söt jag är när jag sover och så åt vi frukost ihop då :)
Nu är han i skolan, så sitter ensam här, ska nog se klart filmen vi började på igår, sen ska jag pallra mig hemåt och göra i ordning allt inför kvällen, välja kläder bland annat. Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig!!! Men det löser sig väl, som alltid..

Filmen var det, och jag ska nog koka lite te :)
Hörs sen när jag är hemma hos mig!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin