It's raining cats and dogs

Så säger man på engelska om man vill få fram att det regnar mycket, för det gör det verkligen idag.

Igårkväll var mysigt med sill och potatis, glass och jordgubbar, sen såg jag och Dennis klart King Arthur och började på The Last Samuraj men kom inte så långt innan vi somnade.
Gick upp tjugo över sju, åt frukost och gjorde i ordning lite. Dennis tog på frack och hatt - han ska vara utkastare, i pissvädret! Men dom får säkert kul ändå :)
Gick ihop till mig, hans kompis bor rätt nära, jag tog kort på honom i hans snygga outfit sen gick vi åt varsitt håll.

Var nyss och köpte x antal rosor till de jag kommit på att jag känner som tar studenten :) Hoppas det inte är fler, men alla kan man ju inte ge till!

Och nu kom Jorunn hem och hon har fått sommarlov idag, så ikväll blir det jordgubbar med familjen och kanske två pojkvänner, vi får se hur kvällen blir :)

Nu ska jag bara slappa framför tv:n/datorn ett tag, sen göra mig i ordning för att sen gå och kolla på studenterna i regnet med Veronica :)

Ha en bra dag så hörs vi någon gång och jag ska försöka ta lite kort, men vi får se hur många det blir.. Jag ska bära på rosor och paraply och leta efter alla mina vänner och Veronica ska ju hänga på några hon med så, men allt löser sig, ni märker sen hur jag har gjort! ;)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin