Kameran ska självklart med

Godmorgon!

Sitter med en hårinpackning som ska sköljas ur om 10 minuter. Ska städa i ordning lite på rummet, sen kommer pappa hit och vid ett ska vi syskon ut och luncha med pappa. Inte varje dag! :) Kameran ska självklart med :)
Hoppas på lite sol efter lunch, sen ska jag träffa Dennis och hitta på något :) Och så ska jag höra av mig till Elin och se om vi kan få till någon shoppingdag i augusti!

Allt för stunden!
Ha en bra, solig dag!

Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: På den bilden är det fake :)

2009-06-27 @ 12:50:59
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin