Kommer hem på lördag

Ska till pappa ikväll, så blir inte mycket bloggning förrän på lördag i så fall, så en kort bloggpaus.
Medan jag är borta kan ni alltid kolla in några riktigt bra gratissidor! Jag har fått hem två biobiljetter samt ett presentkort från en av dom och de andra har jag inte varit medlem på så länge men dom funkar och vill man att det ska vara 100% gratis så blir det 100% gratis!


Gratisbio är sidan där jag fått mina biobiljetter samt ett presentkort på Vero Moda laddat med 300kr :)
För en biobiljett ska du ha fått ihop 400 poäng och för en menybiljett (popcorn och dricka) ska man få ihop 200 poäng.
För ett presentkort på 300kr ska du ha fått ihop 1000 poäng, för ett presentkort på 500kr ska du ha 1500 poäng och för ett presentkort på 700kr ska du ha 2000 poäng.
Man kan även byta sina poäng till presentkort på Nelly, sätta in dom på Unibet eller få en prenumeration på t ex Elle, Solo, Frida, Hänt extra, Chic mfl.
Gratisbio kan man välja på att göra det helt gratis - genom att bara använda sig av clickannonser. (Under kategorin poäng kan du välja besök hemsidor och där finns annonser där man får poäng genom att bara gå in på de olika hemsidorna!)
Handlar man mycket på internet på t ex Ellos, La Redoute och CDON kan man gå in via Gratisbio och handla och samtidigt få poäng för det! Man kan även beställa prenumerationer via Gratisbio och få poäng för det.

Antingen blir du medlem här och får 50 poäng att börja med eller så blir du medlem här och får 25 poäng extra, alltså 75 poäng, att börja med! Ange Lolovovisosa som värvare.

Lycka till!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin