Sommar, sol och jordgubbar!

Sitter just nu hos Dennis. Han diskar och jag har plockat av bordet och lagt överbliven mat i lådor. Hans morfar har precis åkt, var trevligt att träffa honom!
Vi har hunnit med lite sol och ska snart ut igen. Har provat min coconut oil som ska ge bättre bränna, får se senare ikväll om vi har fått något synligt resultat! Hoppas! :)
Vi åt god mat - fransk potatissallad, någon basilika- och yoghurtröra, lax och två olika sallader med äpplen, bönor, gurka osv. Och jordgubbar och glass på det! Bär är sommar om något!

Bilderna från lägret och någon bild från idag kommer någon gång under kvällen :) Hoppas ni har tålamod med mig :)
Vad har ni för er idag förresten? :) Ligger ni också ute och pressar? Har ni provat coconut oil någon gång?

Postat av: CARRO

härligt att ligga och sola!

Det har jag oxåp gjort, fast vid stranden :)

2009-06-24 @ 17:06:04
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin