Två Momma's boys-Michelle?

Okej, ser jag helt galet nu eller är Michelle från Momma's boys med i Paris Hiltons new BFF också?! Ni som tittade på Momma's boys igår - titta på Paris new BFF för jag vill veta om bara jag ser fel eller om det faktiskt är samma person! Båda heter i alla fall Michelle, är superblonda, stora läppar, stora bröst, u name it!

Postat av: LISA TRINH

JAHAA, min syrra skrek innan att hon kände igen den tjejen, det var nog detta hon snackade om då ;)

2009-06-02 @ 20:45:26
URL: http://missfreak.webblogg.se/
Postat av: Petra

Jaa jag såg det med fast bara en kort snutt, vaddå lika ? !

Säg till när du vet om de är samma person <3

2009-06-03 @ 08:40:42
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: frankie

det är samma person!

2009-06-21 @ 15:13:48
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin