Underbar massage!

Kom precis in med Disa. Har hunnit äta lunch och plugga lite sen jag kom hem från Lidköping och en 60 minuters helkroppsmassage som var helt underbar! Andrea masserade mina fötter, benens framsida, benens baksida, bröstet, armarna, rumpan och ryggen :) Håller tummarna för att Andrea får bra på det provet nu! :) Får jag välja får hon MVG för det där kunde hon!!! (Säger jag som inte är expert på ämnet men det var skönt och det säger väl något?!)

Ska snart iväg till skolan och göra mitt prov. Ska kolla med honom med och se om han har gjort i ordning min uppgift jag ska ha över sommaren och även fråga om han kan fixa ett prov på kapitel sex innan terminen tar slut. Skulle vara så skönt att ha allting gjort när jag börjar tvåan!

Postat av: Alexandra Mellgren

Jag föreslår att Melinda och Andrea är våra privata massörer framöver! :D

2009-06-03 @ 19:03:01
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin