Vädret, ganska lätt att ignorera ändå

Aaa, jag såg min pojk och hans gäng cykla utanför för en stund sen :) Ser så himla kul ut det där, tror inte dom tänker så mycket på vädret, det är nog ganska lätt att ignorera när man cyklar med hatten på sné! :)

Har gjort mig i ordning nu, skrivit kort till alla rosor och satt fast dom med klisterlapparna jag fick när jag köpte dom, så nu väntar jag bara på att Veronica ska komma hit och att klockan ska gå, sen blir det grattis grattis alla studenter!



Bara för jag längtar till utkastningen, studenten men också allt däremellan! Men det är härligt att ha något att se fram emot, och dessutom är det en toppenpartylåt! Enjoy!

Postat av: LIFE BY Marielle

längtar också till studenten, grymt mycket! :)

2009-06-12 @ 14:35:31
URL: http://mariellem.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin