Del 7

Torsdag 21/5
Tove, Jorunn och jag la oss vid poolen efter frukost. Mamma och Lina tänkte åka till gamla delar av Alcudia igen bara för att gå och ta kort, men bussarna var fulla så de kom inte iväg.
Jag och Tove tog kort med lekledarna på hotellet, en var utklädd i en björndräkt och björnen hade på sig indianfjädrar. De lite mindre barnen kollade lite kul på oss, men det var typ som att ta kort med Lisebergskaniner och det är ett måste! :)
Innan vi gick till havet hann jag se en kackerlacka på 4 cm klättra på en solstolsgrannes handduk, ingen härlig syn ALLS!
Varmaste dagen under hela veckan, 38,5 grader i skuggan! Varmaste dagen på Mallis i maj på över 45 år!
En man på stranden fick för sig att ta kort på mig, men mamma såg det och sjasade iväg honom.
Två britter låg nära oss på stranden under veckan med sin dotter på kanske 2-2,5 år. De lekte med henne och var hur fina som helst mot henne hela tiden, och jag kunde inte låta bli att ligga och le åt deras lekar med henne och det var nog den sötaste ungen jag sett! Så träffade på pappan i vattnet sen och jag frågade vad hon hette och han sa Catherine och då sa jag att hon var väldigt söt, och han tackade. Sen när de skulle gå från stranden stannade de vid min handduk och den lilla tjejen vinkade och sa bye, hur sött som helst! Hela familjen sa hejdå med och jag sa hejdå. Det gjorde min dag!
Vid tre gav jag upp stranden, det blev så himla varmt!
Efter kvällsmaten gick vi och strosade i affärer som alltid och jag köpte vitt vin till pappa och mousserande vitt till mig och Dennis och även två kepsar, en att ha på bygget när jag ska måla i sommar och en mer till vardags.






Kvällsmat och..


..kvällsmys!

Postat av: MOA

sv: Japp, jag är inlagd igen. Det suger.

2009-05-27 @ 08:15:17
URL: http://moaasvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej ;)

okej härligt!

2009-05-27 @ 08:17:22
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja, man får ju ge och ta i ett förhållande och oftast så är det inte så farligt som man kanske tror. Och så är det ju roligare att se på idrotter eller sporter eller sånt som man är lite mer personligt anknyten till, hade ju aldrig blivit intresserad om det inte var för J. Hehe du är som jag, ALDRIG spelat till skillnad från alla andra som så klart alltid spelat fotboll eller nåt, men men några måste ju vara unika ;) det får vi stå för hihi.

2009-05-27 @ 08:23:25
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Alexandra Mellgren

Låter och ser grymt gött ut! :)

2009-05-27 @ 15:03:35
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin