Del 9

Lördag 23/5
Hemresedag. Bussen gick 07.45, så kvart över sju fick vi matsalen öppnad för oss så vi skulle få i oss frukost. Bussresan tog 45 minuter till Palma, det tog ett tag på flygplatsen med incheckning och säkerhetskontroll, sen köpte vi yoghurt, mackor, chips och vatten. Boarding blev ''försenat'', planet lyfte 11.20 istället för 10.50, ändå kom vi hem till Sverige 14.10 som beräknat. Skönt!
Pappa och Krister mötte oss på flygplatsen, vi åkte till Centralen, åt på Subway, Jorunn och Tove köpte nya mobiler och 17.12 gick tåget hem.
När vi satt och väntade på tåget på Centralen kom två killar fram till mig, eller en ställde sig bakom och en satte sig på en bänk mittemot, men det märkte jag inte först för jag läste och hade musik i öronen, men sen ser jag hur han framför mig riktar kameran mot mig och sen sneglar jag bakåt för att se vad han tar kort på och jag ser en annan kille bakom mig, men fattar inte riktigt vad dom gör. Sen småspringer dom därifrån och ler och jag frågar pappa, som suttit på samma bänk som killen mittemot vad de gjorde och pappa sa något om att den ena tog kort, jo, det såg jag, och den andra killen stod bakom mig och gjorde tummen upp. Haha, är jag SÅ snygg alltså? Patetiskt, men kul också..
När jag kom hem packade jag upp snabbt, duschade och åkte till Dennis! Han fick en present, örhängena jag köpte på marknaden, och lite bubbel som vi delade på. Mysig kväll!

Det var den resan..! :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin