G eller mer?

Provet gick helt okej. Blir godkänd i alla fall, det är jag mer än hundra på, men jag vill gärna ha mer än G. Hoppas hoppas!

Passade på att prata med Anette om uppgiften i hållbar utveckling, så fick hem ett papper på vad jag ska göra. Jag ska prata om ett afrikanskt land, valfritt, och den muntliga redovisningen är tisdagen efter jag kommit hem från Spanien så hela la familia och Lina kommer få stå ut med att lyssna på min redovisning på Mallis, men det ska nog gå bra ;) Ska ju inte sitta med den varje dag liksom.
Passade även på att prata med Carina om val av inriktning till tvåan.
Smsade med Julia igår, hon berättade att de hade valt inriktningar och undrade vad jag hade valt. Ekonomi, samhäll och språk fanns som val, så jag tog samhäll men jag valde redan för några veckor sen. Kultur finns också, men det var bara några enstaka tjejer som hade valt det så den inriktningen ströks. Synd. Det var kultur jag allra helst hade velat gå, men samhäll samhäll blir nog bra!
Frågade även Carina hur det skulle bli med klassen, om man skulle få gå med den klass som redan är eller om man skulle bli uppdelade i grupper, men jag ska alltså hoppa in i den klass som redan är, som det är tänkt att jag ska gå i och inga klasser splittras vilket känns skönt. Då kommer man bara ha en del olika lektioner, men ämnen som matte, svenska osv kommer man ha ihop. S K Ö N T!

Nu ska jag kolla bloglovin' innan jag och Disa ska ut. Och Hanna ringde precis, så hon ska också med ut!
Har velat ringa och prata med någon nu ett tag, men jag bara orkar inte, har inte ens vetat vem jag ska ringa, så det var perfekt att hon ringde! Som att hon kände på sig att jag behövde prata? :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin