Genomförkyld

Måste börja med att säga GRATTIS TILL MIN MAMMA som fyller 48 år idag! :) Tusen grattiskramar från mig!

Jag har feber idag och är dessutom genomförkyld, så ingen skola för mig. Ska försöka piggna till och ta mig dit imorgon. Har två prov framför mig, ett innan Spanien och ett någon vecka efter så har en del jobb att göra, men som tur är har jag böckerna hemma så får kanske ork att göra lite senare :)
Har lånat tre Disneyfilmer av Dennis, så ska snart se en. Har lånat Peter Pan - Tillbaka till landet Ingenstans, Alice i Underlandet och Sjöjungfrun!

Bilder från i onsdags och från hela ledigheten kommer snart!

Postat av: Ctina

Hälsa grattis! ^^

2009-05-09 @ 12:06:54
URL: http://ctiinaa.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin