Halsfluss på g

Jaha, jag som var nervös till tusen förra veckan för att JAG var sjuk, men jag är ju frisk nu. Så nu har Jorunn gått och antagligen fått halsfluss istället och gör mig nervös för hur detta ska gå, men mamma ska fixa penicillin till henne idag så hoppas det går över fort så hon slipper vara sjuk utomlands.
Det är som om någon eller något vill testa mina nerver, men det är inget bra tillfälle precis innan en resa! Det är elakt!

Håll tummarna för oss så är ni söta!
Nu ska jag ut med Disa, sen har jag en fullproppad förmiddag. Hörs sen!

Postat av: Sanna

Svar: Okej, vad bra! Jotack, det är bra med mig också. :)

2009-05-13 @ 08:26:08
URL: http://ssjolund.blogg.se/
Postat av: jennica

sv: ja alla tycker vi ju olika :) men jag tycker fortfarande att dom är två helt olika person. bara för att dom bloggar, som typ alla andra gör, så betyder inte det att dom är lika :)

2009-05-13 @ 09:44:08
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin