I'm back, I'm home!

Hej!

Äntligen är jag tillbaka, känns superskönt att vara hemma i Sverige igen, och även hemma hemma och hos Dennis!
Vår vecka var toppen, vädret var varmare än man mätt på över 45 år i maj på Mallis så det var ju tummen upp bara det :) Vi åt god hotellfrukost och det fanns mycket att välja på, god mat på kvällen, oftast en glass efteråt och så solade vi och latade oss hela dagarna!

Uppdaterar i omgångar, tror ingen orkar med allt som hänt under en vecka och alla mina 703 bilder jag tog i ett och samma inlägg ;)
Snart kommer bilder från dag ett, om något speciellt sen hände på dag ett kommer det i ett annat inlägg - jag skrev nämligen lite kladd-dagbok på kvällarna, man glömmer så lätt när man får tusen nya intryck varje dag.

Annars får ni ha en bra kväll! Efter nästa inlägg bär det av till Dennis! Parlamentet är ett måste ikväll! Jag saknar allt svenskt!!!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin