Jobbat i sex timmar

Kom nyss ur duschen. Ska göra mig i ordning, packa väskan och sen bara vänta på att Dennis bio är slut så ska vi hem till honom och mysa! :)
Innan duschen åt jag yoghurt och makrill i tomatsås - inte blandat! Åt bara lite kex under arbetstimmarna.
Målade i sex timmar på ett av husen, kom rätt långt, riktigt kul att måla med! Pratade en del med Anette, och när hon och Dennis åkte iväg så blev det en del snack med Anders med. Trevlig familj har han allt, min Dennis!

Göra sig i ordning och packa var det ja. Och just det, bilderna är på g! Lägger upp dom snart!
Ha en skön kväll allihopa!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin