Del 1

Började resan i fredags 19.20, åkte buss, tåg och bil till Landvetter där vi sov fram till 04.30 då vi fick checka in. Tog en frukost direkt efter vi kom innanför säkerhetskontrollen. Sen var det bara att vänta till 06.30 då planet skulle lyfta.. Allt som allt reste vi i ca 16 timmar!!!






























Bra kvällsmat va? ;)

Det var första omgången bilder. Räkna med en bättre uppdate om fredag-lördag i ord imorgon och kanske fler bilder från andra dagar, men först har jag lite med skolan och så att ta itu med!

Postat av: ANGELICA

Härliga bilder!!!

2009-05-25 @ 08:48:15
URL: http://angelicahl.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh va kul! Jag ser fram emot att se resten av dagarna :) tänk att det redan gått en vecka, den har ju susat förbi!

2009-05-25 @ 09:59:58
URL: http://tgif.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin