Del 2

Lite onödiga fakta om resan dit och kvällen.
Vi fick info på en tvskärm under flygturen (då det inte visades film) om hur högt upp vi var, hur kallt det var utanför planet etc. Vi flög på 11 000 meters höjd vilket man brukar antar jag och utanför hade vi 60 minus! Går ju inte att föreställa sig hur kallt det måste vara!
Landade i Palma 09.40, åkte buss i 45 minuter till Alcudia, ställde in väskorna i bagagerummet och gick för att äta lunch. Blev kinarestaurang, en av de första restaurangerna vi såg. Det var helt okej mat där :)
På kvällen åt vi Burger King, vi hade inte mycket krafter till att leta efter något trevligt ställe och sitta och beställa och vänta, så Burger King smakade bra!
Fick färg redan under eftermiddagen då vi låg några timmar på den 14 km långa VITA stranden och bestämde träff med Andrea under kvällen, så vi sa söndag 15.00 på stranden vid en av bryggorna.

Det var dag 1! Dag 2 i ord och bild är på g!

Postat av: Sandra

åh så härliga bilder :) förstår att du hade det bra!

2009-05-25 @ 13:05:45
URL: http://froggie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin