Måste fixa euro

Hemma nu. Har ätit lite kvällsmat, Dennis är nog på g hit snart :)
Det blev lite mindre än två timmars målande, sen drog jag mig hemåt, duschade av mig färgen, gick ut och gick en bra runda, och nu har jag skrivit ikapp om allt som hänt fram tills nu!
Nej, vilket hemskt myshumör jag är på! Nu får Dennis snabba sig hit, kom nu älskling!!!

Blir en lugn kväll. Och en lugn vecka, med en del vändor på stan för att fixa euro till resan, köpa solskydd 6 eller 8 och möjligtvis en tia. Med en del plugg, speciellt imorgon och tisdag morgon, då jag har prov i geografi - kartor och skit! Önska mig lycka till! Och så ska jag ta upp träningen, för den har jag lagt åt sidan alldeles för länge så ringde och bokade in fem pass förut idag :)

Nu ska jag ta tag i era kommentarer!
Ha en bra kväll!

Postat av: Lise-Lotte

Hoppas du får en trevlig kväll...Var ska ni åka?

2009-05-10 @ 19:17:34
URL: http://supermum.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin