Snart dags för frissan

Kom precis in, har varit en sväng på stan, bokade klipptid, tog ut pengar och nu har jag precis gjort lunch. Riktigt smarrigt blev det!
Koka pasta, lägg sen den färdigkokade pastan i en stekpanna och knäck två ägg över och häll sen i de kryddor du vill ha. Voilá! Supergott!

Ska ut med Disa snart, sen ska jag börja göra i ordning allt som måste vara klart inför kvällen :)

Postat av: Monkey



Hoppas det blir snyggt :) Hur ska du klippa dig?

2009-05-29 @ 13:58:20
URL: http://www.monkeypig.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin