Springtime!

Har precis skickat iväg ett mejl till Emma om musiklägret i år. Det blir inte fem lägerdagar som annars, det blir tre. Det blir inte där vi brukar vara, men det blir nog bra ändå.
Har inte funderat så mycket på det, tänkte strunta i det i år. Och så var jag nere på stan förut, tittade på Springtime, och så sprang jag in i Patrik och hans nya tjej Sofia. Jättesöt tjej! I alla fall, pratade jättekort med Patrik och insåg sen när jag kom att tänka på musiklägret vad kul vi ledare har ihop. Har ingen aning om Patrik ska dit, men det är upp till honom. Åker inte dit för hans skull, men han fick mig att tänka på gemenskapen och allt skoj och bus, så kan jag fortfarande bli ledare så vet jag vad jag ska göra 14-18 juni!

Springtime? Ni kanske inte har en aning om vad det är. Det vet nog bara folket som bor i eller runt Mariestad. Det är ett lopp på 3,5 km för barn (ny sträcka för i år, annars har den varit 4,2 km - en minimara) och 1 mil för vuxna, de över 13 år som inte får springa barn-rundan. Det är folkfest, hela stan är ute och tittar på alla som springer och hejar! Var ute med mamma, tog lite kort, sen mötte vi Jorunn och Cassie för lunch. Blev en räksallad med currydressing. Mums!

Nu ska jag byta om, har ingen aning vad jag ska ha på mig.. Det blåser och är kallt. Jag som siktade på shorts och linne. Har ingen stor myströja som jag kan tänka mig få målarfärg på. Får kolla med Dennis hur jag ska göra.

Bilder från dagen kommer senare! Nu ska här målas!

Postat av: sarah

sv; nice!

Åh kul o måla juhe ;) .. hehe

2009-05-09 @ 13:16:36
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Angelina!

tack:D



ja jobbar för nivea :D dudå?:D

2009-05-09 @ 19:35:53
URL: http://angelinav.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin