Step-pass

Helt slut! Kändes i kroppen att jag inte tränat på ett bra tag, men skönt var det! Step är bland det härligaste att träna! Dock gick stretchen inget vidare, hade ingen större motivation och så var jag uppriven och stressad för provet imorgon. Hann inte plugga det jag ville innan träningen, så var mest stressad under hela passet. Ville bara hem och göra klart allt, men nu har mamma förhört mig, jag har duschat, mamma gjorde fruktsallad och fil till mig så nu kan jag slappna av. Får inte in mer om kartor och vändkretsar i huvudet nu, så det säger väl sitt - att jag nog kan det jag behöver inför imorgon. Skönt att provet är 10.00, då hinner jag göra mig i ordning i lugn och ro och titta igenom allt en gång till om jag känner att jag måste.

Ska inte sitta här allt för länge, ska snart i säng. Försöka sova ikapp de timmar jag kanske missade i helgen. Känner mig otroligt trött, helt utsliten.. Behöver verkligen min sömn nu!
Hörs imorgon!

Postat av: Alexandra svarar

SV: Haha jaoow gött var det allt.. lite sämre var att jag inte riktigt hade tid att ligga där! xD

2009-05-11 @ 22:28:33
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin