Stockholm onsdag-torsdag

Åkte upp i onsdags på förmiddagen, hann med en runda på stan, shoppade lite, sen begav vi oss till Toves skola och kollade när ettor, tvåor och treor dansade. Ruskigt duktiga hela högen! Efter det åkte vi till Sköndal, såg hur Tove bodde, sen sov vi i ett dubbelrum som mamma hade hyrt.
Dagen efter var Tove hängig så mamma och Jorunn handlade lite åt henne på morgonen medan jag plockade i ordning det sista i rummet, låste och sen fikade vi hos Tove innan vi åkte in till Centralen för att åka hem.
Var i Mariestad strax efter tre, och då var det bara att göra sig i ordning, packa upp och packa om för att senare åka med Olivia, Rikard och Julia till Veronica för fest!











Riktigt fräsht och fint!




Hann såklart med lite shopping :) Det blev leggins, två träningslinnen, vita shorts och en svart lång tubtopp!


Åt i Kungshallen en kväll. Tacobar borde införas i Mariestad, så sjukt gott!

Postat av: therese

svar: jo då jag kan inte klaga =)

händer i veckan då?

2009-05-04 @ 09:17:37
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/
Postat av: annii

Härliga bilder

2009-05-04 @ 19:20:18
URL: http://annawiholmberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Mariestads pizzeria har faktiskt tacobuffé! Har hört att det bara smakar "som vanligt" där, men ändå, det finns ;)

2009-05-05 @ 20:02:08
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin