Sudan avklarat

Nu har jag gjort min redovisning om social hållbarhet i Sudan och Anette verkade nöjd med det jag framförde :) Vågar inte hoppas på MVG, känns inte som jag når dit med samhäll A tyvärr, men å andra sidan har jag försökt så gott jag kan läsa ikapp en kurs man annars gör på två terminer på mindre än en termin, en HALV termin! Så får jag bara VG är jag nöjd som om jag egentligen skulle fått ett MVG!

Nu ska jag göra klart brott och straff-uppgiften och bita i geografiboken, människa, befolkning och mänsklighet heter kapitlet. Låter ändå rätt intressant.

Planer annars för dagen är ett besök på sjukhuset för ryggen, köpa hudlotion ihop med Dennis när han kommer hem, blir väl ÖB för de har rätt billigt och resten av kvällen vill jag bara ta det lugnt och mysa!

Vad har ni för planer för dagen?

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, tyvärr är det ju så.

2009-05-28 @ 11:49:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Petra

Ska färga håret nu om en timma :D

sen måste jag även skriva kalrt historia och engelska :(

2009-05-28 @ 13:03:03
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin