Svimfärdig igår

Igårkväll efter 60 minuters spinning och 30 minuters tuff step åkte jag hem till Dennis. Var helt slut och kände mig svimfärdig nästan hela kvällen så jag var ju inte på topp som ni fattar.
Vet inte när vi somnade, men jag vaknade av att Dennis stod och tittade på mig bredvid sängen. Mysis!
Gick hem samtidigt som duggregnet kom, jippie. Kom hem, Jorunn låg i soffan och såg på tv, och igår hyrde mamma två filmer åt henne så vi såg den hon inte hade sett än - Patrik 1,5. Sjukt kul och bra film, så den kan jag rekommendera!
Den andra filmen mamma hade hyrt var Pojken i randig pyjamas, så den ska jag se senare hade jag tänkt.
Efter Patrik 1,5 åkte jag och kollade in nyöppnade Ö&B. Kom dit precis efter tio och fick köa i 20 minuter om inte mer innan jag fick komma in. Tänkte inte mycket på hur det såg ut, lokal osv. Alla var stressade som höns runt mig, så jag gick in och köpte det jag var ute efter (visste sen jag läste tidningen i morses att dom hade Carte D'or för 10 kr) och så fick alla kunder idag en toffifeeask! Bra bra bra! Och Jorunn blev ju överlycklig när jag kom hem sen :)
Åkte och lämnade in Patrik 1,5 på väg hem från Ö&B. Filmen hade hackat till och från rätt mycket så jag bad att få hyra en ny film, så hyrde Twilight. Var ju tvungen att se om den är så bra som alla andra säger..
Jo, Twilight var bra. Bra handling, gripande, spännande, men den var inte SÅ märkvärdig. Den var sjukt bra, men det slutar där. Den slår i alla fall inte det jag känner för Harry Potter-filmerna!





NU ska jag ta disken, packa lite till inför Mallis, sen ska jag plugga. Och ikväll är det teater med Liza! :) Har två gratisbiljetter så :)


Postat av: Petra

Härligt Lovisa, du och jag haha ;D

vad ska ni se för teater ? :)

2009-05-14 @ 19:34:32
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: Alexandra Mellgren

Twilight slås Harry Potter med hästlängder! ;)

Ser ut som att vi valde samma grejer från Ö&B idag, choklad+kaka glassen var ju sjukt god, Toffifee'n här är även redan uppslukad! ;D

2009-05-15 @ 02:08:20
URL: http://ewaalexandramellgren.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin