The Mentalist

Har precis ätit lite kvällsmat och sett på Navy CIS. Nu börjar The Mentalist. Hoppas Dennis kommer snart. Han är bara hemma och packar om, äter lite. Jag har lyckats smitta honom, så nu kan vi i alla fall umgås så mycket vi nu orkar när båda är sjuka, för ingen av oss kan bli sjukare. Vi måste bara se till att bli friskare nu :) Men med bra sällskap ska det nog gå :)
Har skurit upp en apelsin, ska äta den nu, lite C-vitamin är aldrig fel. Har ingen mer ork till bloggen eller datorn nu ikväll. Hörs mer imorgon!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin