Bilder från Dennis 18årsdag


Två paket från mig. Vad kan det vara?


Ett armband!


En t-shirt!
Grattis älskling!



God mat! Och tårta på det!


Blev inga bilder under kvällen. Ägnade inte en tanke åt kameran, tänkte bara på att fira älsklingen och ha kul, vilket vi också hade - kul, och gjorde - firade!
Postat av: Frida

Ååå, så gott med smörgåstårta!



sv: Jag trivs jättebra nu med jobbet, men jag tror inte att det är något jag kommer fortsätta med hela livet. En dröm är att få jobba med inredning, men det är nog svårt att få jobb inom. Vad har du för drömjobb då? :)

2009-10-13 @ 19:45:35
URL: http://frida.derived.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin