Day after tomorrow

Matteprovet igår gick ganska bra. Resten av skoldagen gick väldigt segt, orkade inte koncentrera mig sista lektionen.. Och regnet var inget kul att se ute då man satt på lektion och visste att man skulle behöva ta sig ut i ösregn för att komma hem! Fy!
Dennis var hemma hos mig då jag kom. Vi åt kvällsmat, jag packade och sen gick vi till honom. Såg film på kvällen och tog det lugnt. Vi såg Day after tomorrow, riktigt bra film! Har velat se den länge nu, och så hittade vi den till extrapris på ICA så den och en till film köpte Dennis.


Nu ska jag göra mig klar, sen är det skola och i eftermiddag ska jag pusta ut och njuta av att det är helg! Imorgon är det fest hela dagen för min älskling och jag ska vara utvilad och på topp!

Postat av: Maria - livet i Milano ☆

så bra film =)

2009-10-09 @ 10:06:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tack :) det ska jag försöka få :D

2009-10-09 @ 10:07:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin