Film och fotografering

Så, då har jag gjort mig i ordning på nytt. Fick lite panik förut då jag skrev det förra inlägget, men paniken har lagt sig och jag är relativt lugn nu inför dagen. På historian tror jag att vi ska se film så det blir en skön lektion, min enda lektion för dagen, DET kan jag inte klaga på! :) Sen skolfotot då.. Det får gå som det går. Det Dennis sa till mig igår fick mig att ändra mig. Jag hade egentligen tänkt att skita i fotograferingen, det är ju ingen som säger att den är obligatorisk och jag kände inte för det! Det gör jag fortfarande inte, men nu när jag förberett mig, gjort mig i ordning och allt så tänker jag banne mig vara med. Det får ta emot, men innan ett är jag hemma och då är allt jobbigt för dagen över..

Jag ska försöka vara lite positiv - jag har kommit en bra bit in i engelskaboken nu och nu är den tom. bra!
Postat av: Malin - Hockeyfruga

ja, jag söker jobb, pierres jobb är ju hockeyn :) har några på g..hoppas de går vägen :) jajjemän! åh va härligt med bara en lektion!

2009-10-07 @ 11:17:03
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tråkigt men de blir säkert en kanonbild :)



svar: ja det var skönt.

2009-10-07 @ 12:07:10
URL: http://froggie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin