Fråga

Är glad för den här helgen, den kom då jag behövde den som mest! Ska bli skönt med två lediga dagar! Längtar till nästa helg lika mycket som jag har längtat efter den här, för då fyller Dennis 18 och jag vill se hans reaktioner när han får det han ska få av mig! :) Det har jag fått från min mamma, att vilja ge saker i förskott, men man får lära sig vänta in rätt dag, men jag vill så gärna att han ska få det nu med det samma!

Hur är ni när det gäller presenter på tex. jul och födelsedagar - kan ni vänta till rätt dag eller brukar ni ge något någon dag innan?


(bild från google)
Postat av: Sandra

Rätt dag brukar det bli :)



Svar: Ja det blev skitsnyggt.

2009-10-02 @ 21:02:20
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* tack :D

2009-10-03 @ 17:44:09
URL: http://haidis.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin