Gratisbio - gratis är gott



Sugen på att se filmen Upp som jag nyss skrev ett inlägg om? En gratis biobiljett kanske skulle sitta fint? En menybiljett också, så dricka och popcornen också blir gratis?
Gratisbio funkar verkligen! Jag har fått hem en biobiljett, ett presentkort på 300kr och två presentkort á 50kr. Man väljer själv om det ska vara helt gratis eller om det får kosta lite. Säg att du nätshoppar ofta, logga då in på din gratisbiosida och klicka dig sen in på din nätshop via gratisbio - då får du poäng för det du handlar! Busenkelt! Man får alltså poäng för att handla - som man sen kan byta mot biobiljetter eller presentkort, och då kan man handla mer!

Gratisbio uppdaterar med nyheter ofta. I somras gjorde dom om designen och man kunde ha en egen sida med foto, info om sig själv, man kan bland annat chatta med andra gratisbioanvändare. Man kan få extrapoäng för att ladda upp en bild på sig, man får aktivitetspoäng när man skriver och chattar med andra användare och nyss fick jag ett medelande från gratisbio om att man kan betygssätta deras annonser som dom har på sidan, alltså annonserna man handlar från, och få poäng för att betygssätta dom!

Bli medlem här och få 50 poäng att börja med.
Bli medlem här och få 25 poäng extra - 75 poäng att börja med. Ange Lolovovisosa som värvare.

Det finns ingenting att förlora - bara en massa gratis att få!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin