Helgen borde vara längre

Hej!

Ursäkta att hela helgen har gått utan något bloggande, men jag har inte orkat..
Har njutit av helgen, tagit det lugnt och önskat att den aldrig ska ta slut! Har mest sett film med Dennis, pluggade även 3 timmar igår med mamma inför de två proven som väntar i veckan som kommer.. Ser inte fram emot det, men vill ha dom överstökade, sen är det höstlov en vecka vilket verkligen behövs, ska bli superskönt!

Vi har sett klart skattkammarplaneten och the fast and the furious, den första shrekfilmen och igår så hyrde vi män som hatar kvinnor. Hemsk hemsk hemsk film.. men otroligt bra! Har ni sett den? Vill se uppföljaren, flickan som lekte med elden.


Nu ska jag göra mig i ordning, kom precis ur duschen.

Hoppas ni har haft en bra helg! Håll med mig om att helgen borde vara längre!
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Autosvar: Hej. Nu har jag just bekräftat min bloggpaus.. En kort förklaring har klåpats ihop inne hos mig. Men: På återseende.



Anledningen till att du har fått detta meddelande är att vi tidigare har haft kontakt via min blogg.

2009-10-18 @ 14:57:03
URL: http://perfektion.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin