I curl

Hej!

Gårdagen var jättekul! Riktigt kul att få fira morfar, att få träffa släkt och att även få presentera min Dennis för alla :)
Berättar mer ikväll om hur festen var. Tänkte bara uppdatera och skriva att jag har nyss varit i Skövde med Karro och Dennis, och jag köpte en I Curl! :)




Någon som har den? Funderar på om plattorna på sidorna också värms upp eller om dom bara finns där för att göra det lättare att göra lockar med plattången..

Postat av: freja

är den bra, vad kostade den? =)

2009-10-05 @ 18:32:00
URL: http://lolitakatt.blogspot.com/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin