Ryggmassage, ja tack

Blev inte så mycket bloggande igår. Jag bara orkade inte. Eftermiddagen gick åt till att läsa lite i engelskaboken och se på bland annat top model australia, och min favorit Jordan åkte ut! Hade velat se Steph och Jordan i finalen istället för Alice som bara gnäller som Steph säger! Men jag ska se sista avsnittet och hålla tummarna för att Steph vinner! :) Någon mer som tittar på top model australia? Går kl 16 på trean alla vardagar.


Efter top model åkte jag och tränade step i en timme! Härligt pass, härlig puls och musik! Att det kan ge en sån kick att få göra av med energi!
Avslutade kvällen med två avsnitt av 2½ män, Sveriges fulaste hem och sista avsnitten av Hollywoodfruar! Synd, vill se mer! Såg ni sista avsnittet?

Nu ska jag svara på lite kommentarer, sen är det skola med massage + fyra lektioner till! Hoppas att vi gör ryggmassage idag igen, det skulle sitta fint på min rygg. Har så ont i ena axeln runt deltoideus ;) (Längst ut på axeln ner mot armen)

Vad ska ni göra idag?

Postat av: sara

var tränar du step någonstans ? :)

<3

2009-10-06 @ 18:50:51
URL: http://bytheseaside.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin