There's no turning back

Usch! Blev inte alls nöjd med dom enskilda bilderna, så dom tänker jag inte köpa! Klasskortet blev jag helt okej på, och helt okej duger. Jag tror dom flesta blir halvnöjda med klasskortet, men man tänker inte på hur andra kanske uppfattar sig själva utan mer på hur man själv uppfattar sig själv så det är ingen större katastrof om jag inte är nöjd men ändå ser okej ut. ALLA kommer ju inte titta efter just mig.
Det där var mest klokt/realistiskt tänkande; jag fortfarande inte nöjd och det känns inte bra, men det är i alla fall gjort nu. There's no turning back.

Ska ta det lugnt resten av dagen. Plugga lite matte, läsa lite i engelskaboken.
Postat av: Ellen

Såg erat kort på facebook, du blev bra ju!

jag blev urdålig på enskilda och gruppbilden har vi inte fått sett. Viktor sa att jag lutade mig för mycket så det sög ju det med... men aja, what to do.

Jag hejade på Alice från början och tyckte absolut att hon förtjänade det. Bara för att man har de rätta förutsättningarna så betyder ju inte det att man inte förtjänar att vinna?:)

2009-10-07 @ 19:38:04
URL: http://ellenborell.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin