Hachiko - a dog's story

Åh, jag minns så väl när mamma visade trailern till filmen Hachiko på internet! Gud så jag lipade! Den verkade så himla mysig, fin och otroligt rörande! Tänkte direkt att den filmen ska jag se när den kommer ut, och alldeles nyss när jag låg och pratade med älskling i telefon så såg jag att den börjat gå på bion i stan! Vi planerade nämligen lite om vad vi ska hitta på i helgen.. Funderade på att gå på bio, men han kände inte för Hachiko.. Äh, jag hittar någon annan att gå med :) Jag och Dennis ska nog gå på den nya Robin Hood-filmen när den börjar gå!

Men i alla fall.. Hachiko, innan jag ens sett den så rekommenderar jag alla att gå och se den, för den verkar så otroligt bra! Sök på youtube och se trailern om ni inte tror mig!



bilder från sf.se

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin