Hett tips!

Läste i Kenzas blogg nu ikväll att hon använder sig av ett fotoprogram som heter Picasa 3, och som finns att ladda ner gratis. Så jag testade att söka på Picasa 3 på google, och nu har jag även prövat att använda programmet! Förstår mig inte på allt än, men en hel del :) Ganska enkelt program, och man kan göra en del ändringar som gör bilderna lite snyggare/roligare att lägga ut!

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen. Är SÅ trött! Ligger och gäspar!
Godnatt!♥
Postat av: Motorcykeltjejen

Jag använder mig oxå av picasa 3, jätte bra program då jag inte vill köpa mig massa dyra program som photoshop m.m!



Du får visa bild på hur håret ditt blev!

Vart klipper du dig nånstans? Självfallet?

Kramar

2010-04-20 @ 10:38:38
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin