''Vanliga familjer kan drabbas''

Är det som det står på aftonbladets hemsida så känns det ju inte så tryggt att folk kommer rösta på dom rödgröna i valet till hösten! Rösta liberalt säger jag! Rösta på alliansen! Dom skriver att barnfamiljer och medelinkomsttagare kommer att drabbas.. Hmm..
Lite vilda tankar utan så mycket grund, mer än det jag läst på aftonbladet. Men jag tror ju inte att dom ljuger? Men det kanske är så ibland att man bara delar med sig av halva sanningen? Vad tror ni? Tycker ni det låter säkert att vanliga familjer kan komma att drabbas av mer skatt om dom rödgröna vinner?!

Läs artikeln om ''vanliga familjer kan drabbas'' här

Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: haha ja =( önskar jag kunde mer

2010-04-28 @ 23:49:08
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: andrea

Alliansen låter MYCKET bra.

Vänsterexperimentet är ett skämt, de vet inte vad de snackar om. Kommunismen och planekonomin har ju redan testats en gång, i Ryssland och det funkade ju inte så bra då, så varför skulle det fungera nu ?

2010-05-01 @ 22:38:21
URL: http://andrea1992.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin