10:e augusti

Jag har fullt upp med min nya blogg, och eftersom det är den jag ska blogga från i fortsättningen, efter september och framåt är det min officiella blogg, så blir de inte mycket tid över här.

Kolla gärna in på min nya blogg som är mer nischad än denna. Jag kommer fortfarande skriva kort om min vardag emellanåt, ha film- och bokrecensioner, skriva om det senaste modet som tilltalar, min shopping och såklart en massa bilder, men jag tänker även blogga om de politiska frågor som engagerar, mer om LUF och vad vi gör, bilder därifrån mm.
Välkomna in!

Ber även om ursäkt för hur bloggen ser ut i nuläget, min nya alltså. Sanna ska hjälpa mig att fixa designen, när hon har tid, så räknar med att ha den någon gång i september. Stå ut! Hoppas mina inlägg kan tilltala er även fast min design inte gör det.
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin